divendres, 7 de setembre del 2007

Love of lesbian


Aviu he a anat al FNAC.
Impresionats! Només començar el seu nou disc ja em poso metafóricament galàctic. En "Cuentos chinos para niños del Japón", la primera cançó és, universos infinitos. Escolto la lletra i em diu que dos miralls, un davant l'altre faran 100.000 cares que observar. I alguna d'elles serà la real i ho tindré que investigar. Que comenci el viatge ja.... Brutal! amb tanta creativitat qui gosa intentar dir algo intel·ligent. Només cal posar el cervell en mode copy paste. Nosequisoc és justament això. No trobo respostes, però la vida està aquí, replicant-se infinitament. I l'anar buscant la realitat de cada moment, que és bo i que dolent, s'ha convertit en una manera molt divertida de viure.

Una vegada més gràcies a Kahlo, la niña imantada, trobo un filó d'or puríssim que m'emociona i dona plaer. Música que no para de dir-me coses, que m'en fa dir a mi. Per cert que la Kahlo està preciosa al video. La seva trajectoria professional està agafant uns aires més que interessants. Poca broma amb aquesta blogger, te molt a dir i ho està fent molt rebé.

Love of lesbian tenen concert per a la Mercè el día 22. Segur que estaré allí. Per a trobar-me i saber qui soc jo; un dels milers de nosequisocs reflexats que circularan per allí.