diumenge, 23 de setembre del 2007

BAM BAM BAM


Wonderfool Cosmetic, originalmente cargada por nosequisoc.



Marc Parrot
Quins genis el Marc Parrot i la seva banda, quin so més fresc, que bonic escoltar-los i veure'ls. Van fer una passejada pel funky, el hard-rock, el pop i que se jo quants estils més. Marc, va fer de crooner, i fins i tot un claqué virtual. S'em va fer curta l'actuació, en volia més. La millor de totes, la canço dels cinc caps, molt divertit.


Wonderfool Cosmetics
Bona apertura de l'escenari de MTV amb els wonderfool. Ruth; oooooh! que follable que està la criatura. Es va passejar tota l'actuació ensenyant-mos les meravelloses cuixes acabades/començades amb un cul golós, dels que no pararia de mossegar. En quan la música, doncs em van agradar. A nivell instrumental prou bons. a la Ruth li va faltar dedicar-se més a cantar i menys ensenyar cul. Però ah! encara que la rubia estigui mudeta, la pobra, jo torno a veure'ls, val?


Love of Lesbian
Que bons! Com podia viure inmers en la ignorància i desconeixement d'aquesta gent. Es nota la currada de 10 anys foten canya. Són una banda super compacta, una banda musical de veritat. Això els hi dona molta autenticitat. Però... ai quina merda, hi han peròs. El so ahir la nit va ser xungo. No em va agradar. I el més lamentable és que, encara que tinguis l'orella de suro, ahir era un día fàcil per a notar això. És que anaves a l'escenari de MTV, i amb aquell so impressionant que et sacesajava els budells i et posava totes les notes musicals dins l'estómac, era impossible no adonar-se de com importa, la qualitat del so, per a que la música obri la nostra caixeta de sentiments. I la veu del Santi...ai ai, aquesta veu, deliciosa veu de Santi... Però no puc tancar l'entrada d'ells així, no, no, no. Avui he tornat ha escoltar "Cuentos chinos para niños del Japón", i he tornat a vibrar i a voler ser l'os de la niña imantada, amb la Kahlo passejant els seus ulls i les seves mamelles per la meva pell de peluix. Lesbianos; sou molt bons. La festa furry del final molt divertida. El concert s'em va fer curtissim; una llàstima que no els hi donessin més temps.


Cassius
Els vaig anar a veure perque ja que estavem allí, doncs a veure. Mare de Deu quina delicia! Ahhh que bons! Espera, ho diré millor.UAUUUU! QUINA MANERA DE TOCAR I TOCAR I TOCAR. Vos puc assegurar que sonen igual en directe que al disc. Mentida, sonen millor. No se si va ser perque ni tant sols m'havia preocupat, sobre que tenia que veure després de LoL, i van ser una sorpresa, si va ser per com estava a n'aquella hora l'espai MTV, ple a caramull de gent, tots ballant al ritme frenètic d'aquesta gent, seguint un ritual de dansa hipnòtica electromagnètica pop, o perque; però he de dir que van ser de lo millor de la nit. Genials.


Espai MTV: va ser fora sèrie, increible el muntatge de llums, impressionant el so. Era un plaer per als sentits estar en aquell escenari. Per a mi tenen un 10, són uns grans professionals.