dissabte, 27 de setembre del 2008

POR QUE TE VAS



Quantes vegades m'hauré preguntat jo, això mateix...Per què t'en vas? Aquesta vegada el que ha fet les maletes he estat jo. I em sento molt malament, un cretí. Però ho tinc que fer per a ser lleial als meus sentiments; és així. Aiiii, Jeanette! Com m'agrades! Sentir-la te una barreja de sensacions ben contradictories. Per un costat voldria explicar histories recents. De les que afecten al cor i fan mal. Per l'altre, tinc que reconeixer, que em poso bastant gamberro amb aquesta xica. És tremenda, deliciosament sensual. Em poso gamberro i marrano, la veritat. Jeanette no només te aquesta canço bona. Comprove-ho vosaltres mateixos, que a la web n'està plena de coses d'ella i la seva vida. I és que quan una cosa és bona, que collons, ÉS BONA! I a més a més les versiones posteriors, també poden ser ben xules...o sinó escolteu i penseu. Penseu ostia penseu! Que la materia grisa que tenim entre orella i orella és un petit univers d'això, de pensaments.

Julieta Venegas - Porque Te Vas.mp3
La Oreja De Van Gogh - Por Que Te Vas (Con Jose L. Perales).mp3
Masterboy - Porque Te Vas.mp3
Shana Tesh - Porque Te Vas.mp3
Sombrero Luminoso - Por Que Te Vas.mp3
Soy rebelde