dilluns, 2 de juliol del 2007

Agraïments


Hola a tot el món que m'envolta, i que busca l'essència de la vida. Gràcies a molts de vosaltres, Internet s'està fent cada cop més, el mirall que m'ajuda a trovar emocions, rises i llàgrimes. Em miro dins la imatge reflectida i veritablement no se qui soc, però m'agrada. Escolto les rises, veig les llàgrimes, imagino mons intergalàctics plens de gent orgàsmicament interessant, posant les seves coses, discutint les meves, donant consells i emprenyat-se per les provocacions d'altres i per les salvatgades que arribem a fer com a humanitat. Ah! m'agrada!

Tinc que donar especial gràcies a una petita joia que he troba dins els blocs, i que en part ha estat la culpable de que hagi donat el pas de començar aquest. Que per cert no tinc ni idea de si seré capaç de mantenir molt de temps això, o si només es tracta d'un "subidón" pasional momentani, provocat per l'aparició d'alguna nova substància pecaminosa a la meva sang. Bé, la reina d'aquest espai sideral és la Kahlo i els seus blocs, els seus amics, les seves fotos. GRÀCIES KAHLO.

Encara no tinc massa clar el camí que faré i les coses que diré. Segurament posaré i parlaré d'un popurrí de coses ja que soc literalment un tastaolletes elevat a l'enèssima potència. Així que posaré coses de ciència, de viatges, de natura, d'amor, de cine, de música, de sexe, de llibres, de religions, del món, de l'univers, de ...Posaré sentiment i emocions.