diumenge, 5 d’agost del 2012

C'est comme ça 2

Estava pensant aquesta tarda, després de pujar tot el que he comprat al pis, amb el que necessito per a passar la setmana, amb els ingredients que portarà el coc de massana que vull fer. D'un pensament fas cap a un altre de diferent. Et ve al cap un conegut, un amic, que ha dit allò, que te a veure amb allò altre. Aquell que fa no se que, aquella que està per allà. I al final de la reflexió, mentre vaig guardant les coses comprades a l'armari, a la nevera, vaig i dic; c'est comme ça. I d'aquesta frase feta a Les Rita Mitsouko, hi ha tant sols un salt de neurona, que m'obliga i em demana a posar el disc de Les Rita Mitsouko.

Que ja havia fet una entrada amb aquest vídeo del grup? Sí ja ho se. I a mi que collons m'importa. Si voleu coses noves aneu a la secció de frescos del supermercat.


Demà faré un coc de massana. Vos tindré informats del resultat. Ja sigui per Internet, o pel Telenotícies Vespre. C'est comme ça!