dissabte, 18 d’octubre del 2008

Autosuficient


Aquests són els meus ídols de joventut. Escoltar-los em posava a cent, no podia parar de saltar. Posava l'amplificador a tope i en mode replay fins a l'infinit, era brutal, em podia passar hores escoltant-los. Això no passava mai, perque sempre acabava primer la paciència d'algú de la familia, o dels companys d'habitació (pis d'estudiants), i venia a la meva habitació amb un ull fent-li pampallugues i les dents apretades fent-les petar de tensió, a dir-me que, si us plau canvia de cançó o les venes te les tallaré jo amb el pot de l'escuma d'afeitar...Que xulo!

A Popes80 tenen una base de dades amb una petita biografia dels grups més emblemàtics dels 80. Està força bé. I només de llegir certs noms, l'adrenalina comença a fer pessigolles. Aquesta nit tornaré a ser autosuficient.