dimecres, 2 de juliol del 2008

Estic al corrent



Pel que puc veure al meu bloc, ja fa quasi un mes que estic sense tele. Aquesta setmana al final he claudicat i l'he portada a reparar. No obstant em sembla estar ben assabentat del que passa al mon; que si Ingrid Betancurd ha estat alliberada; que si Laporta ja te al seu enemic davant seu per a poder fer pressing catch; que el PP català ja te designat màxima representant, que si l'economia està feta una merda (collooooons vaja noticiassso, jo no ho he notat gens, gens, gens)...En fi, que'm sembla que quan arribi la tele reparada, igual la foto escales avall. S'està de puta mare sense tele. A n'aquesta hora, escoltar Nouvelle Vague bebent-se un xupito de wisky, amb el ventilador refrescant-me les pilotes, sense tele, que voleu que vos digui, soc feliç.